Ordensregler for banernes brug

1. Ophold på tennisbanerne kun med Tennis sko og Padelbanen med Padelsko
2. Tennis banerne må kun bruges til tennisspil, og Padelbanen til Padel spil
3. Vand Tennis-banerne efter behov med vandslange, eller sprinkler.
4. Sug løv og andet skidt af Padelbanen inden spillet begyndes
5. Banerne skal ved spilletids begyndelse være klargjort af sidst spillende.
Dette indebærer:

a) Tennis banen jævnes evt. tromles hvis nødvendigt.
b) Tennis banen fejes og linjerne rengøres ( med linjekost )
c) Eventuelt vanding af tennis banen efter at den og linjerne er fejet.

OBS: Aflever altid banen i den stand, som du selv forventer at modtage den i.

Under og efter spil:

Vis altid hensyn overfor andre spillere, naboer mm, og undlad udbrud der på andre kan virke stødende eller generende.
Vildfarne bolde der ender i naboernes have MÅ IKKE HENTES. Derfor skriv dit medlemsnummer på dine bolde, så vil de
senere blive afleveret af naboerne, ved lejlighed i den kurv der er opstillet til formålet ved klubhusets indgangsdør.

Reservation af baner

1. Reservation af baner foregår via vores online reservationssystem.
2. I menu bjælken, er der et menu punkt der hedder “Booking”.
3. Ved at trykke på den “knap” kommer man ind på en kalender, hvor man kan reservere den tid man gerne vil have.
4. Først skal man logge ind med sit medlems nr. og et password. er det første gang eller man har glemt sit password, kan man få et nyt password tilsendt ved at trykke på “glemt login”
5. Når man er logget ind i systemet har man mulighed for at opdatere sine stamdata, hvis det er nødvendigt, ellers går man videre til den tid man gerne vil reservere.
6. Når man så klikker på den tid man gerne vil have, beder systemet om navnet på den man vil reservere tiden sammen med.
7. Der skal minimum være to medlemmer til en reservation, og disse to spillere skal være på banen i den reserverede tid. Ud over de to der har reserveret tiden kan to andre medlemmer eller to gæster spille. De to gæster som ikke er medlem betaler 40 kr. pr spilletid (1,5 time) via mobilepay inden spillet igangsættes.
8. Der vises en medlemslist alfabetisk som man kan vælge fra.
9. Man kan kun reservere 7 dage frem, og kun have en aktiv reservation af gangen.
10. Reservationen bortfalder, hvis spillerne ikke er mødt senest 10 minutter efter reserationens start.
11. Får man mod forventning ikke mulighed for at udnytte den spilletid man har reserveret, skal den annulleres lige så snart man er klar over det, så andre kan få mulighed for udnytte spilletiden.

Reservation af baner for turneringskampe.

Holdkaptajnerne, henvender sig til formanden, som kan reserve tider for holdkampe, der ligger længere ud i fremtiden en de 7 dage, som normalt er tilgængeligt.
Der reserveres efter først til mølle princippet, og der tages hensyn til normale fastlagte træningstider.